Τμήμα Μαθηματικών / Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Διδακτικής Επάρκειας
Τμήμα | Αριθμός Μαθημάτων που δηλώθηκαν | Αριθμός Μαθημάτων που αξιολογήθηκαν | Ποσοστό % μαθημάτων που αξιολογήθηκαν (Επεξήγηση: το ποσοστό των δύο προηγούμενων στηλών) | Αριθμός δηλώσεων για τα μαθήματα που αξιολογήθηκαν | Αριθμός ολοκληρωμένων αξιολογήσεων | Ποσοστό % συμμετοχής (Επεξήγηση: το ποσοστό των δύο προηγούμενων στηλών) | Μ.Ο. Συμμετοχής (Επεξήγηση: ο μέσος όρος των ποσοστών συμμετοχής των φοιτητών στην ηλεκτρονική αξιολόγηση των μαθημάτων που αξιολογήθηκαν) | Μ.Ο. Διάρκειας (Επεξήγηση: ο μέσος όρος της διάρκειας ηλεκτρονικής αξιολόγησης των μαθημάτων) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Τμήμα Μαθηματικών | 4 | 4 | 100.00% | 745 | 38 | 5.10% | 5.50% | 7 ημέρες |
Μάθημα![]() | Ημερομηνία έναρξης ηλεκτρονικής αξιολόγησης | Διάρκεια ηλεκτρονικής αξιολόγησης | Οι φοιτητές που δήλωσαν το μάθημα | Διαδικασία ηλεκτρονικής αξιολόγησης | Αριθμός δηλώσεων | Αριθμός ολοκληρωμένων αξιολογήσεων | Ποσοστό % συμμετοχής (Επεξήγηση: το ποσοστό των δύο προηγούμενων στηλών) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ΜΕΜ-208 - Διδακτική της Άλγεβρας και Αναλυτικής Γεωμετρίας στη Β'θμια Εκπαίδευση 2024 | 05/05/2025 | 7 ημέρες | Εγγεγραμμένοι φοιτητές | Εκτυπωμένες προσκλήσεις | 149 | 9 | 6.04% |
ΜΕΜ-203 - Ευκλείδεια Γεωμετρία και η Διδακτική της 2024 | 05/05/2025 | 7 ημέρες | Εγγεγραμμένοι φοιτητές | Εκτυπωμένες προσκλήσεις | 244 | 6 | 2.46% |
ΜΕΜ-Θ12.01 - Θέματα Διδακτικής Μαθηματικών : Διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά και στο γραπτό λόγο. 2024 | 05/05/2025 | 7 ημέρες | Εγγεγραμμένοι φοιτητές | Εκτυπωμένες προσκλήσεις | 121 | 9 | 7.44% |
ΜΕΜ-206 - Ιστορία Μαθηματικών και η Χρήση της στη Διδακτική τους 2024 | 05/05/2025 | 7 ημέρες | Εγγεγραμμένοι φοιτητές | Εκτυπωμένες προσκλήσεις | 231 | 14 | 6.06% |