Εσωτερική Αξιολόγηση ΕΣΔΠ

Εσωτερική Αξιολόγηση ΕΣΔΠ

Εσωτερική Αξιολόγηση

Η εσωτερική αξιολόγηση, είναι μία τακτικά επαναλαμβανόμενη συμμετοχική διαδικασία και διενεργείται υπό την ευθύνη της ΜΟΔΙΠ του Ιδρύματος. Πρόκειται ουσιαστικά για μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης, που σηματοδοτεί την ταυτότητα του Πανεπιστημίου Κρήτης (ή της ακαδημαϊκής μονάδας), καθώς αποτυπώνει και αναδεικνύει όλα τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του (της), θετικά και αρνητικά, και καταγράφει τους στόχους (της).

Η διαδικασία εσωτερικής αξιολόγησης ολοκληρώνεται με τη σύνταξη της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης, η οποία εγκρίνεται από τη διοίκηση του Ιδρύματος (ή της ακαδημαϊκής μονάδας) και αποστέλλεται στην ΕΘΑΑΕ για να ακολουθήσει, στη συνέχεια, η διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Εξωτερική Αξιολόγηση

Κάθε Ίδρυμα Ανώτατης Εκπαίδευσης είναι υπεύθυνο για τη διασφάλιση και συνεχή βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και ερευνητικού του έργου, καθώς και για την αποτελεσματική λειτουργία και απόδοση των υπηρεσιών του. Τα Ιδρύματα διαμορφώνουν και εφαρμόζουν ένα εσωτερικό σύστημα αρχών, κριτηρίων και κανονισμών, η άρτια λειτουργία του οποίου αξιολογείται από την Αρχή.

Οι κύριοι στόχοι της Εξωτερικής Αξιολόγησης του Ιδρύματος ή Ιδρυματικής αξιολόγησης συνοψίζονται στα εξής:

  •  Ενίσχυση της αυτογνωσίας του Ιδρύματος
  •  Ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και των καλών πρακτικών
  •  Εντοπισμός των μειονεκτημάτων και των αδυναμιών
  •  Εφαρμογή των προτεινόμενων βελτιώσεων

Κατά την εφαρμογή του εθνικού συστήματος διασφάλισης ποιότητας, η ΑΔΙΠ, έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο της εξωτερικής αξιολόγησης των ακαδημαϊκών μονάδων πραγματοποίησε, από τον Οκτώβριο του 2015 έως τον Ιούλιο του 2016, την εξωτερική αξιολόγηση των 36 Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας (24 Πανεπιστημίων και 12 ΤΕΙ).

Μπορείτε να δείτε:

Με τις διατάξεις του ν. 4653/2020 στα ΑΕΙ πραγματοποιούνται επιπλέον θεματικές αξιολογήσεις και των επιμέρους ακαδημαϊκών τους μονάδων όπως, ιδίως, για τη στρατηγική διεθνοποίησης, την ισότητα των φύλων, την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, την απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα κάθε Α.Ε.Ι., τη διασφάλιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος, την ανάπτυξη προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης και δια βίου μάθησης, την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των φοιτητών και του προσωπικού.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare